"Jej Wisienki" Penelope Bloom

Piątego czerwca miała miejsce premiera kolejnej książki autorki. 
Penelope Bloom w swoich książkach obdarowuje nas niezwykłymi bohaterami. 
Sam mówi, że podobają się jej mężczyźni o grzesznych myślach i złotym sercu skrzętnie za nimi ukrytym. 
Grzeszne myśli pewnie maja co nie którzy jak patrzą na okładki książek autorki. 
Pierwsza część z tytułem "Jego Banan", teraz " Jej Wisienki", ale niech nie zmylą Was te dwuznaczne  tytuły. Będziecie milo zaskoczeni.

Krótka i zabawna opowieść, w której bohaterami są bogaty biznesmen William i dwudziestopięcioletnia Hailey, dziewczyna, prowadząca swoją piekarnie, pieczę z powołania i dzięki sprzedanemu w genach talentowi po babci do pieczenia smacznych wypieków.
Chcąc wypełnić pustkę w sercu zatapia się i przeznacza swój czas na ulepszanie już istniejących przepisów lub wypróbowywanie nowych. 
Jednak z czasem zapragnie zmiany. Czy jej serce wypełnione miłością do wypieków, otworzy się na uczucie do mężczyzny? 

"Pieczenie było moim życiem. Nie zdziwiłabym się, gdyby w moich żyłach płynęło nadzienie wiśniowe. W końcu nosiłam na sobie mąkę o wiele częściej niż makijaż. Istniało pieczenie i moje życie. Łatwo było żywić nadzieję, że pewnego dnia jedno zderzy się z drugim, że wszystkie moje marzenia o rozwinięciu piekarni i udoskonaleniu przepisów w jakiś sposób zaprowadzą mnie do czegoś podniecającego, bo tego mi brakowało."

Nastawcie się na salwy śmiechu i dobrą zabawę. Młodzi bohaterowie nie raz Was rozśmieszą.
No bo jak można się nudzić, gdy on bogaty i szalony  kleptoman a ona dwudziestopięcioletnia skromna dziewica, staną na swojej drodze.   
Oboje stanowią dla siebie przeciwieństwa.
 Tutaj nie ma miejsca na nudę.



Chłopak, pewnego dnia przychodzi do piekarni i kupuje u dziewczyny placek z wiśniami, zabierając przy tym wazon z kwiatami, jak to na kleptomana przystało. Po spotkaniu i skosztowaniu placka zapragnie zdobyć serce dziewczyny z piekarni i być może"zerwać wianuszek". 
Czy uda to się chłopakowi? Może popisowa tarta Hailey skradnie serce Williama? Jak potoczą się losy bohaterów?
Więcej Wam nie zdradzę,przeczytajcie książkę i  przekonacie się sami, poznajcie zabawną historie tych dwojga młodych ludzi.


Lekka lektura z gatunku komedii romantycznej.
Fabuła wciąga od pierwszy stron. 
Autorka wyśmienicie obiera i łączy emocje z uczuciami bohaterów.  
Szalone pomysły i interesujące cechy bohaterów dodają pikanterii powieści. 
Nie ma tutaj wulgaryzmu, autorka częstuje nas opisami które są gustowne i ze smakiem.
Książka przyjemna i naładowana sporą dawką humoru. 
Serdecznie zapraszam do lektury. Polecam!

Za egzemplarz do recenzji dziękuje wydawnictwu Albatros 

Komentarze

  1. Piękna okładka😍 Tytuł sugerował mi, że to erotyk, najmniej lubiany przeze mnie gatunek. Recenzja miło mnie zaskoczyła i zachęciła do przeczytania książki 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do lektury :) i czekam na Twoją opinie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze tej autorki , ale recenzja zachęca do sięgnięcia po książkę , zapowiada się ciekawie .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Gwiazdy Oriona" Aleksander Sowa

"Róża wiatrów" Agnieszka Krawczyk

Angela Santini "Obsesje"